Twee nieuwkomers in Oudenburgse OCMW-raad

Op 11 januari 2017, over deze onderwerpen: Gemeentebeleid, Gezondheidszorg en welzijnsbeleid, OCMW raad
Twee nieuwkomers in Oudenburgse OCMW-raad

Bron: http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/politiek/twee-nieuwkomers-in-o...

Zij volgen respectievelijk Stephan Blontrock (CD&V) en Marnix Verstegen (Open VLD) op. Deze wissels zijn het gevolg van afspraken gemaakt aan het begin van de legislatuur. De OCMW-raad bestaat nu uit voorzitter Rita Meyns, secretaris Bart Vermeulen, Chantal Van Listenburgh die op 1 januari 2018 Rita opvolgt als voorzitter, Johan Lesaffre, Dina Verschaeve, Karien Vanhuele, Tahira Malik, Lies Goemaere, Maarten Boucquez en Pieter Gilliaert.

Tijdens de raadszitting werd beslist om de aanbesteding voor de gesloten bouw van het lokaal dienstencentrum in vier bestekken aan te bieden aan geïnteresseerde aannemers. Dat bestaat uit de ruwbouw, het dak, de ramen en de muurbepleistering. Op voorwaarde dat de subsidie van VIPA eerstdaags wordt toegezegd, starten de werken op 29 mei. Het nieuwe LDC, dat als naam Biezenbilk zal krijgen, zou in september 2018 de deuren openen.